sâmbătă, 26 ianuarie 2013

CAKE 1/2 CACAO SI 1/2 STAFIDE




UITE CEVA NOU INVENTAT..
pt ca dragul meu barbat adora cacao..
eu si cacao si stafidele
am facut jumi-juma..
si a fost tare super cakeul...
reteta e dintre cele mai simple de facut..
INGREDIENTE;;
5oua
1/2 cana ulei
2 cani zahar
1/2 cana iaurt
1 praf de copt
coaja de portocala
stafide puse la ochii adica cate vreti
1/2 pahar cacao
faina cat cuprinde sa fie moale..
si pentru ca ma grabeam..
am amestecat urgent zaharul cu oulele ..apoi coaja de lamaie..uleiul..si iaurtul..
mai urgent am adaugat faina..
si praful de copt..
si gata la cuptor..
dupa ce jumatate am pus stafide..
si in puti aluat am pus cacao..
va spus ca a fost tare bun..
eu mai fac si putin sirop si dup[a ce se raceste il pun pe deasupra imi place asa..








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu