miercuri, 6 februarie 2013

CAKE CU BUDINCA DE VANILIE-Αφράτο κέικ με γιαούρτι

FACUT 
ACEASTA 
RETETA ASA DIN CAPUL MEU SI A FOST FOARTE BUN REZULTATUL LA SFARSIT...

DECI;

5 oua
2 canii dar nu foarte pline de zahar
3/4 cana ulei
1 cana mica de iaurt
1 1/2 praf de copt
coaja de lamaie
aproape doua cani de faina
1 kg lapte
2 plicuri crema vanilie






CUM AM MESTERIT...
oulele le-am batut foarte bine cu zaharul pana sa facut ca o frisca au devenit aproape albe...
apoi adaug cate putin ulei...si iaurtul ,coaja de lamaie...si batem usor...
apoi praful de copt..si faina...
pentru ca eu fac mereu cakurii nu mai masor mereu faina stiu din ochii cat sa pun...
se da la cuptorul care in prealabil a fost incins c-am 35 de minute...cu o scobitoare se incearca daca nu este cu aluat pe ea..e gata....
l-am scos si l-am lasat la racit..
azi nu am avut timp sa fac crema de casa asa ca am cumparat 2 pliculete pe care le-am facut asa cum scrie pe ele...
am taiat cakeul in doua si am pus crema la mijlos si pe deasupra am invelit in crema ..apoi am ramas deasupra ciocolata...
va aasigur ca sa mancat tot in prima zi...
si parerea celorlati a fost buna...chiar si a mea care sant c-am critica la tot..a fost de f bun...
incercati deliciul acesta ...

Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 πακέτο φαρίνα
  • 250γρ. μαργαρίνη
  • 220γρ. ζάχαρη
  • 4 αυγά
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι
  • 1 κουταλάκι μπέικιν
  • ξύσμα πορτοκαλιού

Πως το κάνουμε:

  1. Ανακατεύω την ζάχαρη με τη μαργαρίνη για 2 λεπτα
  2. Προσθέτω τα αυγά και το γιαούρτι
  3. Ρίχνω το μπέικιν μαζί με τη φάρινα σιγά σιγά στο μείγμα μου
  4. Ψήνω στους 180 βαθμούς (χωρίς αέρα)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu