luni, 1 iulie 2013

TARTA CU CIRESE SI GRIS





 ALUATUL DE TARTA IL STIE TOATA LUMEA..

  • 225 g faina
  • 100 g unt rece, taiat bucatele
  • 100 g zahar pudra
  • 1 ou
  • 5  ling lapte..asa am vrut eu..
  • 1 praf de copt..am modificat putin compozitia..
 UMPLUTURA;
500gr cirese
2 oua
1 pahar late batut sau iaurt
1 pahar gris 1 pahar zahar
 am facut un aluat de tarta din care am oprit putin ca sa rup pt deasupra..este o placinta gandita de mine asa..
UMPLUTURA;
am amestecat totul si le-am lasat asa pt 10 min..
apoi le-am asternut deasupra aluatului de tarta
si deasupra am rupt bucatele mici din aluatul asa zis de tarta si le-am aruncat asa pe ici si colo..
am dat totul la cuptor 40 min..
si am parfumat-o cu zahar pudra cu vanilie..
nu va spun cum a fost..








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu