vineri, 13 septembrie 2013

VINETE LA BORCAN PENTRU IARNA









INGREDIENTE






    MOD DE PREPARARE 

    Eu pun vinetele coapte de obicei in congelator dar acum m-am hotarat sa le pun in borcan ..deoarece am vazut o reteta si am vrut sa vad cum va sta ...si cum vor fi la iarna..
    Am copt vinetele,le-am decojit si le-am pus la scurs.
    Cand sau scurs si racit le-am tocat.
    Am pus putina sare de muraturi si am amestecat cu o lingura de lemn.
    Am pus vinetele in borcane...si eu am adaugat si o lingura de ulei deasupra la fiecare borcan
    Se pun capacele la borcane si se dau la duns.Cand incepe sa fiarba apa se lasa la duns 40-50 minute.
    Se pun pe urma in pat cald pana se racesc.
    Se depoziteaza in camara si se pastreaza bine 
    uite
    si grivei cum astapta carnatul..ca de foc fara gratar si carnat nu se poate..

    si 
    o portie
    de vinete salata cu ceapa si ce bune au fost...




    foc era asa de mare ca ma gandeam ca vin zandarmi dar de era pe mosia noastra..








    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu