luni, 7 octombrie 2013

ARDEI IUTI MURATI

 Aceasta reteta este atat de usor de facut ..pana am pus de ciorba ..am pus si ardei la murat....



 
Ingrediente:
- 1 kg  de ardei iuti (sau bulgaresti)
- boabe de mustar
- sare dupa gust
- o lingura de zahar sau miere
- 1 litru de apa
- 1 litru de otet

...puneti sortul la brau si ...incepe bucatareala....
anul acesta nu am pus ardei intregi ci i-am rup in doua asa am vrut ..pt ca am mancat undeva asa si miau placut..
deci borcanele curate...ardei fugim repezior sub jet de apa..
rupem in doua ardei si asezam frumusel la borcan..
deaupra am pus asa la fiecare borcan cate o lingurita de miere am din plin anul acesta..si apoi o lng de sare mare pt muraturi..
otetul l-am pregatit o parte otet o parte de apa...mie asa imi plac sa nu fie foarte acri si eu mereu folosesc zeama de la ardei la ciorba de fasole iarna e ..superba..


turnam apa deasupra si intoarcem borcanele cu fundul in sus..ca sa se inchida bine..asta este toata munca
cantitate de apa si otet trebuie sa fie 1.1 atunci stau bine..
iarna poate veni ca de la noi a nins de cateva zile destul asa ca ..camara gata...sanatate sa mai avem..
pofta la papa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu